משלוחים & Shipping
כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
לאחר שליחת ההזמנה, תקבל דוא"ל קבלה עם מספר מעקב וקישור לאתר האינטרנט של הספק בו תמצא את כל פרטי המעקב של המתנה שהזמנת.
מהם זמני המשלוח?
זמני המשלוח נעים בין 7 – 14 ימים. | שימו לב – עקב המצב הביטחוני ייתכנו שיבושים בזמני אספקת המשלוח, שנדע ימים טובים ושקטים.
לאילו מקומות בארץ אתם שולחים?
אנחנו שולחים לכל רחבי הארץ.
מה מחיר המשלוח?
מחיר המשלוח הינו 30₪ ש"ח וניתן לקבל משלוח חינם בהזמנות מעל 200₪ ש"ח.
האם אוכל לשנות את כתובת המשלוח שלי לאחר ביצוע הזמנה?
למרבה הצער, לאחר אישור הזמנה, לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח. לפני ביצוע הרכישה בדוק אם כל הפרטי משלוח שרשמת נכונים.
ביטולים והחזרים & Refunds Returns
אני רוצה לבטל משלוח שביצעתי
בשביל לבטל הזמנה יש ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי.
קיבלתי את המוצר ואני לא מרוצה
מצטערים לשמוע על כך. אם אינך מרוצה מהמוצר שהזמנת יש ליצור איתנו קשר ונעזור לך בהתאם.
מה לעשות אם המוצר הגיע פגום?
זה לא אמור לקרות! במידה והמוצר הגיע פגום יש ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי לקבלת בהנחיות.
מתי אני אקבל את ההחזר הכספי שלי?
מועד ההחזר הכספי משתנה ותלוי במועד ביצוע ההחזרה. באופן כללי, ההחזר צפוי להתבצע עד 14 ימי עסקים.
אחר & Other
איך ניתן לדעת איזה מוצרים במלאי?
אם מוצר אינו במלאי, לא תהיה אפשרות הוספת המוצר לעגלת הקניות.
מהן שיטות התשלום?
שיטות התשלום שאנחנו מקבלים הינם -
איך מקבלים חשבונית מס / קבלה?
מספר דקות לאחר ביצוע הרכישה באתר, תשלח אליך קבלה/חשבונית מס למייל או לטלפון על פיה השם שהזנת בתהליך הרכישה.
האם אמצעי התשלום שלי נשמרים באתר?
אם ביצעת רכישה ושמרת את פרטי התשלום שלך באתר, הינך יכול למחוק את הפרטי תשלום.
יש לי שאלה לגבי מוצר מסוים
אם יש לך כל שאלה שתרצה לדעת לגבי מוצר מסוים, צור איתנו קשר מתי שנוח לך ותקבל מענה תוך 24 שעות