שאלות נפוצות ותשובות

משלוחים

מרגע ביצוע ההזמנה המוצר ישלח בין 1-5 ימי עסקים, וזמן המשלוח אורך בין 5-14 ימי עסקים.

בטכניקס אנו מציעים לכם משלוחים חינם על כלל המוצרים בחנות!

אנחנו שולחים לכל רחבי הארץ.

ביצעת הזמנה והתחרטת או שקנית מוצר שגוי? במידה וזה קרה, יש לפנות אל שירות הלקוחות בהקדם האפשרי.

לאחר ביצוע ההזמנה לא ניתן לשנות את הכתובת.

רק אם עוד לא שלחנו אליכם את ההזמנה, נוכל לשנות את הכתובת, לכן יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם האפשרי.

ביטולים והחזרים

איך ניתן לבטל הזמנה לאחר ביצועה?

בשביל לבטל הזמנה יש ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי.

קיבלתי את המוצר ואני לא מרוצה

על מנת להחזיר או להחליף פריט, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
זכרו, אנו מציעים תקופת ניסיון בת 30 יום לכל המוצרים באתר.

מה לעשות אם המוצר הגיע פגום?

זה לא אמור לקרות! במידה והמוצר הגיע פגום יש ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי לקבלת הנחיות.

מתי אני אקבל את ההחזר הכספי שלי?

מועד ההחזר הכספי משתנה ותלוי במועד ביצוע ההחזרה. באופן כללי, ההחזר צפוי להתבצע בין 7-14 ימי עסקים מרגע שהמוצר הגיע לידינו.

האם יש דמי ביטול להזמנה?

ברוב המקרים אין דמי ביטול להזמנה כל עוד היא מבוטלת לפני שנשלחה.
אם הזמנה בוטלה העסק רשאי לבקש דמי טיפול בסך 5% משווי העסקה או 100 שקל הזול מביניהם.

האם ניתן להחזיר מוצרים שנפתחו או נעשה בהם שימוש?

מוצרים שנפתחו או נעשה בהם שימוש לא ניתנים להחזרה, אלא אם כן מדובר במוצר פגום או שגוי. המוצר חייב להיות במצב חדש, באריזתו המקורית וללא שימוש.

שאלות נוספות

האם ניתן לשלם במזומן?

לא, אנו לא מקבלים אפשרויות תשלום אחרות מהמוצעות באתר, גם מזומן.

מהן אפשרויות התשלום?

שיטות התשלום שאנחנו מקבלים הינם:
Visa - Mastercard - JCB - American Express - Discover - Diners Club - Apple Pay - Google Pay - Bit

בתיאום עם שירות הלקוחות ניתן גם לשלם באמצעות:
ביט - פייבוקס - העברה בנקאית

איך מקבלים חשבונית מס / קבלה?

מספר דקות לאחר ביצוע הרכישה באתר, תשלח אליך קבלה/חשבונית מס למייל או לטלפון על פי השם שהזנת בתהליך הרכישה.

האם ניתן להוסיף פריטים להזמנה קיימת?

לא ניתן להוסיף פריטים להזמנה קיימת לאחר ביצועה. יש לבצע הזמנה חדשה עבור הפריטים הנוספים.

האם התשלום באתר מאובטח?

דרכי התשלום באתר מאובטחים על ידי ההתקנים המחמירים ביותר בשוק (PCI-DSS LEVEL 1) אשר מגנים על בית העסק והלקוח בצורה המקסימלית מפני חשיפה של נתוני האשראי.

צריכים עזרה נוספת?