שאלות נפוצות ותשובות

משלוחים

זמני המשלוח אורכים בין 7 - 14 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה (משתנה בין כל מוצר).

אנחנו מציעים 2 אפשרויות משלוחים (לכל הארץ):

משלוח לנקודת איסוף - בחינם! (5-14 ימי עסקים)

משלוח עד הבית - 35 ש"ח (5-14 ימי עסקים)

אנחנו שולחים לכל רחבי הארץ.

ביצעת הזמנה והתחרטת או שקנית מוצר שגוי? במידה וזה קרה, יש לפנות אל שירות הלקוחות בהקדם האפשרי.

ניתן לשנות את פרטי הכתובת רק אם עוד לא שלחנו אליכם את ההזמנה, לכן יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם האפשרי.

ביטולים והחזרים

בשביל לבטל הזמנה יש ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי.

על מנת להחזיר או להחליף פריט, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
זכרו, אנו מציעים תקופת ניסיון בת 30 יום מרגע קבלת המוצר - לכל המוצרים באתר.

זה לא אמור לקרות! במידה והמוצר הגיע פגום יש ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי לקבלת הנחיות.

מועד ההחזר הכספי משתנה ותלוי במועד ביצוע ההחזרה. באופן כללי, ההחזר צפוי להתבצע בין 7-14 ימי עסקים מרגע שהמוצר הגיע לידינו.

ברוב המקרים אין דמי ביטול להזמנה כל עוד היא מבוטלת לפני שנשלחה.
אם הזמנה בוטלה אנחנו רשאים לבקש דמי טיפול בסך 5% משווי העסקה או 100 שקל הזול מביניהם.

מוצרים שנפתחו או נעשה בהם שימוש לא ניתנים להחזרה, אלא אם כן מדובר במוצר פגום או שגוי. המוצר חייב להיות במצב חדש, באריזתו המקורית וללא שימוש.

שאלות נוספות

לא, אנו לא מקבלים אפשרויות תשלום אחרות מהמוצעות באתר, גם מזומן.

שיטות התשלום שאנחנו מקבלים הינם:
Visa - Mastercard - JCB - American Express - Discover - Diners Club - Apple Pay - Google Pay - Bit

בתיאום עם שירות הלקוחות ניתן גם לשלם באמצעות:
ביט - פייבוקס - העברה בנקאית

מספר דקות לאחר ביצוע הרכישה באתר, תשלח אליך קבלה/חשבונית מס למייל או לטלפון על פי השם שהזנת בתהליך הרכישה.

לא ניתן להוסיף פריטים להזמנה קיימת לאחר ביצועה. יש לבצע הזמנה חדשה עבור הפריטים הנוספים.

דרכי התשלום באתר מאובטחים על ידי ההתקנים המחמירים ביותר בשוק (PCI-DSS LEVEL 1) אשר מגנים על בית העסק והלקוח בצורה המקסימלית מפני חשיפה של נתוני האשראי.

צריכים עזרה נוספת?